Ahir dia 13 de Març va començar la segona edició de la ruta Gastro Tapes a Granollers, que durarà fins el proper dia 27.
L’any passat l’establiment guanyador va ser el restaurant l’Original que malauradament va tancar les seves portes l’estiu passat.
Aquest any hi ha canvis (positius) respecte la primera edició. Un dels més importants (per mi) és que l’organització ha elaborat un catàleg per veure tots els establiments participants amb les seves tapes, a més d’un mapa per poder trobar-los fàcilment, així qui no és de Granollers té la facilitat de trobar els llocs i a més sap el tipus de tapa que fan abans d’anar-hi.
Remarcar que el preu ha baixat 50 cèntims, i aquest any per 3€ tens tapa + beguda.
Una sorpresa no tant agradable ha sigut veure que els establiments participants han baixat de 26 a 16! Que coll*** passa a Granollers?
I per acabar recordar que cada cop que es fa una consumició es pot omplir una butlleta per valorar la tapa i participar en un concurs on es sortegen diferents premis.
Relació de establiments i tapes:
El Tapes: Braves de l’Iberia
El Celler del Jabugo: Mos de Botifarró
El Trull del Casino: Ous Estrellats
Fonda Europa: Banderilles del Born
El Mos: Mosadito
El Mirallet: Minicrêpe de Fajol
El Patufet: Tapabrie
Layón: Hamburguesa de Bacallà
Asador: Peus de Porc amb Pedro Ximénez
Pitapes: Miniburguer de Bou
Roca Umbert: Pinxo de carxofa amb romesco
La Peixera de Santa Carme: Arròs invertit
D.O.: Cruixent de Cap i Pota de pop
Can Manel: Tapaburguer
Os galegos: Lacón amb Grelos, cachelos i xoriç
Braseria Milana: Crêpe de Pollastre
Sort als participants i a gaudir d’aquestes jornades!
Salut!