El meu test gastronòmic.

Acabo de llegir el test gastronòmic de Il Tartufo Bianco, i com que ara mateix tampoc tenia res millor a fer, m’he decidit contestar-lo. Aquí el teniu:

El moment gastronòmic del dia…

El dinar, sens dubte. Moment que puc compartir amb altres persones normalment i que en serveix de Kitkat de la jornada laboral. Moment de desconnexió!.

¿Cola Cao o Nesquik?

Nesquik de tota la vida. Encara avui cada matí prenc una tassa.

¿Esmorzar amb…torrades o croissant?

Home…depèn del croissant, però potser tiro més cap a les torrades, amb mantega i melmelades, amb embotits, o amb oli, etc….

Fruita sencera o suc?

Fifty, fifty.

¿Dinar o sopar…de carta o menú?

Buffff…aquí juguen moltes variables. Si tinc bones referències i el preu em sembla correcte, menú degustació. Si no, carta.

Un record de diumenge

Un dinar amb tota la família.

Un bar especial

El bar 92 de Granollers al carrer Ricomà. Allà vaig passar moltes hores amb els amics i vaig conèixer a persones molt importants!

Un restaurant especial

El Celler de Can Roca. Fins ara no he tingut cap experiència millor .

Un plat

També em quedo amb els arrossos de la mare. Per cert, ahir va fer un arròs sucos de gamba que va veure a la Ruscalleda i encara flipo de lo bo que estava.

¿Peix o carn?

Peix i carn.

¿Vi o cervesa?

Soc apassionat del vi, però també m’encanta la cervesa i a casa hem començat a fer-ne d’artesana! També m’agraden el cava, el whisky….

Unes postres.

Arròs amb llet i si no mel i matò.

Un àpat inoblidable.

Repeteixo. Celler de Can Roca.

Una cuina innovadora

Bufff….La teva proposta em sembla molt interessant. Així que la Calendula.

A banda del menjar, què tens en compte a l’hora de triar un restaurant?

Els comentaris d’ algú que conegui i sàpiga que és un bon Foodie.

Un país per menjar bé

Ah! Que hi ha llocs que es menja millor que aquí? Haig de sortir més….

I a Catalunya?

Qualsevol racó.

I a la resta del estat?

No subscric el tema del país basc, i crec que a qualsevol província es menja bé. Fins ara així ha sigut.

No t’agrada gens….

No tinc gaires manies, m’agrada provar tot.

Quins tres ingredients salvaries?

El raïm, el pa i l’oli d’oliva.

Anuncis

Deixa el teu comentari

